Facebooktan Bizi Takip Edin.

Rasgele Porno Hikayeler

Amcamın Kızı

SeLam ben cem 20 yaşında yakışıklı denilecek bi tipteyim bundan 3 ay önce iş için gittigim izmirde 2 hafta kalacaktım bi otele yerleştim ara

Halamla Hardcore

Halamla Hardcore Merhaba.Ben 16 yaşında bir gencim.Kardeşim yok.Benim Leyla adında bir halam var.36 yaşında olan halam bu güne kadar hiç ev

Komshumuzu Sikdim

|Surekli olarak bize gelen bi komshu kadin vardi. nerdeyse 38-40 yashlarinda vari. Bir evde yalniz kalmishdim. Ailem tatile gitmishdi bense

Jazzbalad

Uzun bir zamandan sonra onu aramaya cesaret etmiştim,ama telefonda nesöyleyeceğimi bilemiyordum.Kendimi iyi ifade etmeliydim, böyle duygular

DELİ GİBİ YARRAĞIMI YALAMASI MUHTEŞEMDİ

MERHABA BEN KAAN. BAŞIMDAN GEÇEN BİR HİKAYEYİ SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM. BEN 31 YAŞINDA KUMRL ELA GÖ...ZLÜ 1.80 BOYUNDA REKLAMIMI YAPMAYI

Annemin Arkadaşı

|ben 18 yaşındayım.anlatacağım hikaye geçen yaz oldu annemin arkadaşı filiz benim çok hoşuma gidiyordu.her sakso çekişimde onu düşünerek çek

Kahpece Bir Gülüş

|ben adanadan bu olaya iki ay önce başıma geldi bizim işyerimizin karşı tarafında benden 2 yaş büyük bir arkadaşım var ben bununla önceleri

Böyle Amcık Görmedim

Lise de bir kız arkadaşım vardı ben çamların içinde oturuyupordum yanıma geldi ve eteğini kaldırmaya basladı ben alevlewndim ve ona dedim ki

Rüyamdaki Komşum Nadiye

Rüyamdaki Komşum Nadiye Merhaba hatırlayacağınız gibi daha önce bir anımı sizlerle paylaşmıştım (amcamın genç karısı) sizlere yine yeni

Baldızım Müthiş

Merhaba arkadaşlar size anlatacağım kısa olay daha yeni pazar günü yaşandı genelde biz erkekler yaparız bu taciz olayını ama kerem cem stady

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Jakuzide sexin tadi damagimda kaldi selam ben emre ist ,den .lisedeyken enis adinda adinda atletik bi arkadasim vardi .ve onunla ayni sirada oturuyorduk... o p oldugumu bilmiordu ama ben surekli ona belden asa espirler yapiyo cocougu adeta deli ediyordum..birgun okul cikisinda babama beni arabayla gelip aldi ve enisi de bize davet etti.. evde kisa hosbes klasicc muhabett yemek derken odama gittim.bu isrda enis banyo yapmak istdegini soyeyince ben de ona saka ile karsik ,banyoda penisini emmek istderdim dedim.. enis ban seni bigun oyle sikicem ki bi daha beni unutmayacksin dedi...son
Heycanı Yaşamak Geçen yazı internette chat yaparken bir çiftle tanıştım,önceleri sohbetimiz günlük yaşamla ilgili oluyordu.Yakşalış bir ay felan sohbeterimiz günlük yaşamdan kısaca sıradan şeyler olmuştusanırım onlarda benim gibi sıradan şeylerden sohbet etmekten sıkılmış olmalılar ki sohbetimizin konusu bir ayın sonunda değişmeye başlamıştı kişiler hakkında kısa yorumlar yapıyorduk,seksten bahseder olmuştuk. Bu arada yazmayı unutmadan ben 38 yaşındayım adım Kemal tanıştığım çift ise Burhan ve Çiğdem,onlarda benim gibi akdeniz sahilinde bir şehirde yaşıyorlarmış daha sonra öğrendiğimd
|anlatacağım hikakeye inanamayacaksınız. bizim alt katta serap diye diye bi ufaklık var 14 yaşında daha önce hiç dikkatimi çekmemişti nede olsa ufacık bi kız. bi gün otobüste akşam eve dönüyorum yol 20-25 dakka sürüyo genelde. Otobüs her zamanki gibi kalabıktı fortculuk gibi bi alışkanlığım yoktur. ama bu ufaklığı birden önümde buluverdim.Arkası dönüktü. sol elinde kitapları öbür eliylede yukardan tutmaya çalışıyor. üzerinde okul üniforması yukarı uzandığı için iyice yukarı çıkan eteği bi anda gözüme çok kötü ilişti. elimi aşağı bıraktığımda parmaklarım eteğinin altındaki çıplak bacakalrına ra
Dildo da Yeter Merhaba ben 23 yaşındayım. seksi çok sevsemde şuana kadar birlikte olduğum erkeklerin sayısı çok az. kızlığımıda kendimle oynarken bozmuştum hemde 17 yaşımda iken. Ben sarışın yeşil gözlü beyaz tenli balık eti sayılan biriyim. Herkes tarafından çok seksi bulunurum ki bende öyle düşünüyorum. Neyse uzatmadan hikayeme geçeyim. Her zaman aklımda lezbiyen ilişkiye girmek vardı. Bunu çok merak ediyordum. Alabilceğim zevki, karşımdakinin nelerden zevk aldığını bilmek gerçekten çok güzel geliyordu. Ama malesef düşününce bunu yapabilceğim biri gelmiyordu aklıma ama kafaya koymuştum.
Ben 20 yasında su anda üniversitede okuyan biriyim.Anlatacağım hikaye yaklaşık 3-4 ay kadar önce başıma geldi.Benim Saffet adında bir yengem var.Kocası denizci ve sık sık seyahate çıkıyor.Bu yüzden esi seyahate çıkınca sürekli bize kalmaya geliyordu.Kocasının yolculukları uzun sürdüğü için en az bir hafta boyunca biz de kalıyordu. Saffet yengem de güzel bir kadındı ve insanın ister istemez bakası geliyordu.18-19 yaslarımda iken annemler dışarı çıkınca hemen gider saffet yengemin çantasını karıştırır,iç çamaşırlarını öper koklardım.Zaten iç çamaşırları da çok seksi şeylerdi ve görünce insanı az
Tuvaletimi yaparken merhaba ben yine tolga, çok fazla anım yok benim ama ara sıra hatırladıklarımdan gönderiyorum size. Benim en güzel anılarıım hep tatillerde. Bu anlatacağımda Kaş`ta geçiyor. Kaş`ta yapılacak en güzel şey Kekova`da tekne gezintisidir. Tekneyle sizi koylara götürürler, denize girilir ve eski taş harabelerin arasında dolaşır gözden kaybolursunuz. Ben o gezi sırasında bir italyanla tanıştım, üniversitede hoca olan yaşı 50 nin üzerinde ve atlatik yapılı, mayosuda şişkin birisiydi:) Teknede epey konuştuk onunla, arkadaş olduk. güzel bir kıyıya geldiğimizde denize girmede
Merhabalar. Bunu sizlerler paylamak istedim. Çünkü tamamnen gerçek ve yaşanmış bir hikayedir. O zamanlar ben üniversite ikide okuyordum. Babam üst düzey bir memur. Adı elif olan bir kızkardeşim ve ve o zamanlar orta bire gidiyordu. Annem ise ev kadını. Onu size nasıl anlatayım bilemiyorum. Beyaz tenli, dolgun memeli, Muheteşem güzellikte ayakları olan, kalçaları sıkı bir hatundur. Vücut ölçülerini bilmiyorum ama ne çok zayıf nede çok kiloludur. Anneme tutkum lise çağlarımda başladı. Sürekli onu izlemenin fırsatlarını arardım. Her ne kadar açık saçık giyinmesede çok kapalı mutaasıp biri değild
Annesi herşeye bedeldi 23 yasinda üniversitede okuyan bir gencim. Haliyle birçok kiz arkadasim var. Bunlardan birisinin babasi doktor ve genis bir aile. Annesiyle ilk tanistigimda altinda kisa bir sort ve bulüz vardi. 40 yaslarinda müthis bir kadindi. Kizcagiz hep babasinin geç geldigini ve hemen yattigini anlatiyordu. Bir gece evlerine ugradigimda annesi kisa bir mini etek ve askili bir bulüzle açti ve beni içeri davet etti. Kiz ve babasi evde yoktu. İçki içiyordu ve bana da ikram etti. Karsimda bacaklarini açmis oturuyordu. Muhtesem bir görüntüydü. Siyah sütyeni ve külodu belli oluy
Evli Çiftler Tatilde Seks Ben 40 eşim 35 yaşında 15 yıllık evliyiz seks hayatımız monotan ve sıkıcı olmaya başlamışdı degişiklik yapmaya renklendirmeye karar verdik ben ona internetteki seks hikayelerini okumaya başladım bu bizi bi süre idare etti ama pek iyi olmamıştı benim acımdan eşim bu böyle ne kadar devam edecek dedi bizde icraat yapacagızmı diye agzımı aramaya başlamıştı bu beni tedirgin etti fantazi iyiydi anma gercek eşimi başkalarıyla paylaşmak beni tedirgin ediyordu tatile side ye gitmiştik bu yaz tatilimiz inanılmaz keyifli geciyordu bu arada belcikalı bi kadınla inanılmaz s
en murat devlet memuruyum ilk görev yerim doğuya çıktıı oturduğum yere 24 satlik mesafadee sık sık gelip gidiyordum bekar olduğum için en son tayin zamanlarımda sık sık gitmem gerekti bi keresinde gitmek zorunla olduğum bir zamanda doğunun bütün otobüsleri grev yapmış o taraftan hiç otobüs gelmiyo başka bi ile geçtim neyse en ön koltuğu verdilerr arka koltuk boştu yaklaşık bir saat sonra oda doldu yaşlı bir kadınla torunu oturduu ben yavaş yşavaş torunun süzmeye başladım 18 yaşlarında bişeydii neysebenim kendisini izlediğimi farkettii molalarda hep onu takip ediyorum gecoldu ışıklar kapandıkta
Couple Sex Çok Güzel Merhabalar sizlere başımdam geçen güzel bir anımı anlatıcam. askere gimeme 20 gün falan vardı hergün internet cafe ye giderdim ve chat yapardım kendime uygun birini arardım ama hiç bulamazdım.aradabi gay kanallarına girer muhabbet edrdim bazende buluşurdum onlarla çok gay le birlikte oldum herneyse kısa kesicem bi ara sex kanalına girmeyi düşündüm baktım FM diye bir nick vardı.onunla muahbbet etmeye başladım asl sini sordum f olduğunu söyledi .muhabbete devam ettik konuştuklrımız sadece sıradan şeylerdi ne yapıyorsun falan filan.bi ara konu cinsellik oldu kadınla ba
Oğlumun Parmağı Bir Yılbaşıydı. Kocamla uzun yıllar önce ayrıldık, oğlum Tolga`yı ben büyüttüm. Tolga şimdi 17 yaşında çok yakışıklı harika bir çocuk… Küçük yaştan beri ana oğuldan çok bir arkadaş gibiyiz. Birbirimizle en özel sırlarımızı paylaşırız. Kocamdan ayrıldıktan sonra kısa süreli ilişkilerim oldu. Bu ilişkilerde yaşadıklarımı oğluma tüm detaylarıyla anlatıyordum. O da benim bir kadın olarak ihtiyaçlarım olduğunun bilincindeydi ve bu ilişkileri normal karşılamaktaydı. Ama hafiften bir kıskançlık duyduğunu da hissediyordum. Onu fazla üzmemek için yaklaşık bir yıldır hiçbir ilişki
Mrb ben hakan daha önce de yaşadığım bazı olayları buraya yazmıştım bu yazdığım olay emin olabilirsiniz bazıları buraya sadece fantazisini yazar benimkisi tamamen gerçek öncelikle kendimi tanıtayım hakan ben 24 yaşındayım 180 boy esmer 70 kiloyum bakımıma dikkat eden toplum içerisinde saygın yeri olan biriyimdir adıyamanda yaşıyorum ve öğretmenim...başımdan geçen olayı yaşadığım muhteşem hazzı sizinle paylaşmak istiyroum adıyamana yakın bir il olan antepli daha doğrusu aslen başka memleketten ama iş gereği antepte oturan melis ve tuncay adlı bir çiftle gerçekleşti bu olay...tuncay beyle sanal
|slm ben cihan 17 yaşındayım ve lise sona gidiyorum size 1 ay önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum bizim sınıfta seda diye bir kız var fıstık gibi 31 çekerken hep onu düşünüyorum 1 ay önce bir yazılı için bize gitmiştik beraber çalışmaya önce odaya girdik 1 saat kadar çalıştık sonra annemgil evden gitti ve saat12den erken gelemeyeceklerini söylediler bende bunun çok sevindim çünkü sedayla evde başbaşa kalıyorduk önce bir mola verdik televizyon izlerken ben bi ara içeri gittim bizim tv de receiver olduğundan porno kanallarıda vardı geldiğimde seda porno izliyordu ve benim geldiğimi
Gey le ilk kez Merhabalar bu siteyi yeni farkettim ve bende gerçek anımı sizlerle paylaşmak istiyorum çok kadınla birlikte oldum ama bir geyle hiç birlikte olmamıştım baya zevkliymiş bu anımı anlatacagım aşagı yukarı bir ay oluyor bizim bakkalın olguyla aramızdan su sızmaz bazende birbirmize el şakaları yapardık ben onu oynamaya çalışırdım ama götünden oda fark etmez deyim hem götümü hemde yaragımı okşamaya çalışırdı birgün yine böyle oynaşırken bize geldik bilgisayardasex sitelerini dolaşmıştık vcd ye porno film koyup seyrederken pantolonları indirdik ve mastürbasyon yapmaya başladık
Kuzenim - 1 Çetin dayımın oğlu çok yakışıklı içimi yakan birisi herhalde ben ona aşığım onun yanında kendimi daha mutlu ve güvende hissediyorum. Akrabam olmakla beraber liseyi beraber okuduk köyde oturuyorduk liseyi yatılı bi okulda okumaya başladık. Çetin benim ona olan ilgimi bilmiyordu bunu ona hissettiremiyordum buna cesaret edemiyordum. Ona olan ilgim önceleri duygusaldı onu yanımda hissetmek yetiyordu ancak bi süre sonra ona cinsel arzularla bakmaya başladım. ONA DELİ GİBİ AŞIKTIM Bigün okullar yoğun kar yağışı nedeniyle tatil edildi Çetin le ben bu tatili köyde geçirmek ist
ANIL HOCAM,BUSRA ve OZLEMLE sexe devam... Uzun bir aradan sonra merhaba sexhikayesi okuyucuları... Uzatmadan anıl hocam,burcu veZevce.com da kaç tane özlem varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> özlemle olan 4lü sevişmemizi anlatacağım... Anıl hocam ve burcu ile sevişmemizden sonra muhabbete başladık.burcunun dul olduğunu. Kocasının yarrağının küçük olduğunu kendisine zevk vermediğini söylerek boşandığını söyledi. Seninki gibi yarrağı olsun kocamın köpeği olurum diyordu. Bu arada telefonum çaldı.ArayanZevce.com da kaç tane özlem varsa hemen tı
selam ben tarık.19 yaşındayım.kayseride okuyorum ünide.bizim sınıfta mine adında 1.60 boylarında dolgun memeleri olan beyaz tenli güzel bir kızdı.uzun uğraşlar sonucu benimle çıkmaya ikna ettim.2 aydır birlikteydik ama sadece elini tutuyordum.birkaç kez öpme girişimim olmuştu ama daha erken deyip öptürmemişti mine.bense onun o güzel memelerini öpüp koklamanın hayaliyle yanıp duruyordum.birgün internette bayan azdırıcı damlanın reklamını gördüm.hemen sipariş verdim.1 hafta sonra geldi ilaç.derse girmeden kantinde kolasına damlattım 3-4 damla.ders vakti gelince hadi hayatım sınıfa çıkalım dediği
|Benim adım Merve 17 yaşındayım.Liseye gidiyorum.Geçen sene yasadığım bir olayı anlatıcağım.Aralık ayında adet oldum ondan 1 hafta sonra bizim okuldaki Murat diye bir çocukla ilk once Oral Seks yaptım.Cok büyüktü yutabildlğim kadar yuttum.5 gün sonra Murat beni evine çagırdı.Eve geldimde Murat porno seyredip 31 çekiyordu.Murata napıyorsun dedim döllerini boş yere harcama gel beni sik dedim.ilk once sakso çektim sonra amıma verdi.Amımdan kanlar aktı.Çok şaşırdım arkadaşlarım 2 dakika sonra geçer demişti ama 15 dakika sürdü.Yarrağını amcığıma soktu.Agzıma boşaldı.1,2 saat kadar seviştikten sonra
Izmirli ayça 5 Gene benden merhaba. Yine bir hikaye ile karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz. Şunu bilin ki hepsi gerçek olaylardır. Neyse ben kaldığım yerden devam edeyim. Artık Funda ile sevgili olmuş hiç ayrılmıyorduk. Bazen okula giderken onu arabayla ben bırakıyordum. Neyse gene bir gün okula onu bırakmaya gittim. Funda arabamdan indi ve bana el sallayarak sınıfına doğru yürümeye başladı. Onu izliyordum. Liseli bir kıza göre artık çok seksi bir kadın haline gelmişti. Eteğini biraz daha kısaltmış, altına siyah çorapları giymiş, dar bir gömlek giymiş, altına her santimi belli olan dant
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye
<